KudoZ home » English to Hungarian » Law (general)

Trier Employment Tribunal

Hungarian translation: Trier Város Munkaügyi Bírósága


09:02 Jun 18, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / institute
English term or phrase: Trier Employment Tribunal
Kedves ProZosok!

Nem tudja véletlen valaki, hogy hogyan kell a fenti (feltehetőleg angliai)intézményt magyarra fordítani
(a trier okoz gondot).

Előre is nagyon köszönöm:
András
András Veszelka
Hungary
Hungarian translation:Trier Város Munkaügyi Bírósága
Explanation:
Ez ugyan Németország legrégibb városa, de lehet, hogy Han(n)over tartomány angol idejében született ez a bíróság, vagy ez az anyag.
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Nagyon szépen köszönöm a segítségeket, a szövegbe végülis belefér hogy egy német intézményről legyen szó, és úgy összeáll a kép. Engem is a trier szó egyébkénti jelentése tévesztett meg.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Trier Város Munkaügyi BíróságaHalmoforBT
5 -1munkaügyi bíróság bírájaLászló Zsák


Discussion entries: 7





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
trier employment tribunal
Trier Város Munkaügyi Bírósága


Explanation:
Ez ugyan Németország legrégibb városa, de lehet, hogy Han(n)over tartomány angol idejében született ez a bíróság, vagy ez az anyag.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Nagyon szépen köszönöm a segítségeket, a szövegbe végülis belefér hogy egy német intézményről legyen szó, és úgy összeáll a kép. Engem is a trier szó egyébkénti jelentése tévesztett meg.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay: Arbeitsgericht Trier, Paulinstraße 27, 54290 Trier // Das Arbeitsgericht Trier befindet sich in der Dietrichstraße 13, neben dem
22 mins
  -> köszönöm

agree  ValtBt
1 day19 hrs
  -> köszönöm

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
trier employment tribunal
munkaügyi bíróság bírája


Explanation:
a trier jelentése BÍRÓ

László Zsák
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  juvera: Most lehetnék én is goromba...
25 mins

neutral  Péter Tófalvi: hadd lássunk már egy kis gorombaságot :-)
2 hrs
  -> Kibicnek semmi sem drága :-)