KudoZ home » English to Hungarian » Law (general)

Foreign Corrupt Practices Act (FCPA)

Hungarian translation: a külföldi megvesztegetésekkel foglalkozó törvény


09:41 Aug 11, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / act
English term or phrase: Foreign Corrupt Practices Act (FCPA)
The U.S. ***Foreign Corrupt Practices Act*** (FCPA) outlawed the payment of bribes by U.S. firms to foreign public officials.
Gabor Kun
Hungary
Hungarian translation:a külföldi megvesztegetésekkel foglalkozó törvény
Explanation:
Bevett neve ez.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
A magyarossági szempont segített dönteni, hogy a gyakorlat szerintem nem "történik", hanem folytatja (csinálja) valaki. Köszönöm mindkettőtök válaszát.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5a külföldi megvesztegetésekkel foglalkozó törvény
JANOS SAMU
4külföldön történő korrupciós gyakorlatról szóló törvény
Nora Balint


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
foreign corrupt practices act (fcpa)
külföldön történő korrupciós gyakorlatról szóló törvény


Explanation:
Egy lehetőség.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2006-08-11 09:49:02 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.tallozo.hu/default.asp?cCenter=article.asp&nID=28...


    Reference: http://monitor.gallup.hu/elemzes/001109_1nemzk.html
Nora Balint
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
foreign corrupt practices act (fcpa)
a külföldi megvesztegetésekkel foglalkozó törvény


Explanation:
Bevett neve ez.


    Angol-magyar bank es tozsdeszotar, p. 159
JANOS SAMU
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 192
Grading comment
A magyarossági szempont segített dönteni, hogy a gyakorlat szerintem nem "történik", hanem folytatja (csinálja) valaki. Köszönöm mindkettőtök válaszát.