KudoZ home » English to Hungarian » Law (general)

'imputed' to exist

Hungarian translation: betudható, tulajdonított/tulajdonítható, feltételezhető, alapja van...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:'imputed' to exist
Hungarian translation:betudható, tulajdonított/tulajdonítható, feltételezhető, alapja van...
Entered by: Yaldi

12:10 Mar 19, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / EU
English term or phrase: 'imputed' to exist
forbids discrimination where a ground is 'imputed' to exist
Yaldi
betudható, tulajdonított/tulajdonítható, feltételezhető, alapja van...
Explanation:
Sokféle megfogalmazás lehetséges, a saját belátásod és a szöveg többi részétől függően.

Pl. ...megtiltja a diszkriminációt, ahol ennek alapja van.
...megtiltja a diszkriminációt, ahol ez feltételezett/feltételezhető.
...megtiltja a betudott/ható diszkriminációt.
Selected response from:

juvera
Grading comment
köszönöm a segítséget
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1betudható, tulajdonított/tulajdonítható, feltételezhető, alapja van...juvera
4tulajdonitott a létezése
Katarina Peters


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
betudható, tulajdonított/tulajdonítható, feltételezhető, alapja van...


Explanation:
Sokféle megfogalmazás lehetséges, a saját belátásod és a szöveg többi részétől függően.

Pl. ...megtiltja a diszkriminációt, ahol ennek alapja van.
...megtiltja a diszkriminációt, ahol ez feltételezett/feltételezhető.
...megtiltja a betudott/ható diszkriminációt.

juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 47
Grading comment
köszönöm a segítséget

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik
51 mins
  -> Kösz.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tulajdonitott a létezése


Explanation:
avagy: (valaminek) létezése tuladonitott (valahol, valamiben)

Katarina Peters
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: köszönöm