KudoZ home » English to Hungarian » Law/Patents

without limitation

Hungarian translation: korlátozás nélkül


09:59 Jan 16, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: without limitation
Without limitation to the other provisions of this Agreement, the ... shall perform the duties...

Hogy hangzana jól ez magyar jogászi nyelven?
SZM
Hungarian translation:korlátozás nélkül
Explanation:
ennek a megállapodásnak a többi rendelkezéseit nem korlátozva, a ... teljesíti a ...
Selected response from:

Eva Blanar
Hungary
Grading comment
Köszönöm mindhármotok válaszát, nincs sok különbség köztük,a legtömörebben megfogalmazottat választottam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5korlátozások (megszorítások) nélkül
MandC
5l. lent
Kathrin.B
4korlátozás nélkül
Eva Blanar


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
korlátozás nélkül


Explanation:
ennek a megállapodásnak a többi rendelkezéseit nem korlátozva, a ... teljesíti a ...

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1298
Grading comment
Köszönöm mindhármotok válaszát, nincs sok különbség köztük,a legtömörebben megfogalmazottat választottam.

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
l. lent


Explanation:
Ezen megállapodás további / egyéb
- rendelkezéseit nem érintve,...
- rendelkezéseitöl függetlenül, ...
- rendelkezéseit nem korlátozó módon,,.... / nem korlátozva...

Hrtelen ezek jutottak eszembe.

+ ... rendelkezéseit nem sértve..., ha illeszkedik a szövegkörnyezethez, bár a "without limitation" nem igazán ezt jelenti.

HTH

Kathrin.B
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 132

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
korlátozások (megszorítások) nélkül


Explanation:
xyz ennek a megállapodásnak egyéb rendelkezéseit érintő korlátozások nélkül köteles ... feladatait teljesíteni

MandC
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 447