KudoZ home » English to Hungarian » Management

customer advisory board

Hungarian translation: ügyfelek tanácsadó testülete


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:customer advisory board
Hungarian translation:ügyfelek tanácsadó testülete
Entered by: Krisztina Lelik

12:32 Feb 14, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: customer advisory board
Sziasztok!

Ez egy tanácsadó testület, amelynek tagjai a vállalat ügyfelei. Tudja valaki, hogyan magyarítják?

Köszönöm:

teszter
teszter
ügyfelek tanácsadó testülete
Explanation:
nem tudok jobbat, bár ez érthető úgy is, hogy a testület ad tanácsot az ügyfeleknek, meg úgy is, hogy ügyfelekből álló testület

Itt megtaláltam, hogy miről is van szó ebben a testületben, bár a fordítás itt is pontatlan:

Az Autodesk megalakítja az építőipari ügyfelek
tanácsadó testületét
Az Autodesk bejelentette, hogy két online ügyféltestületet hoz létre, amelyek az Autodesk Revit Building és az Autodesk Architectural Desktop szoftverek ügyfeleit tömörítik. Az új online ügyféltanácsadói testület elősegíti az Autodesk számára az építészeti iparág változó vásárlói igényeinek jobb megértését és az igényekre való reagálást, valamint lehetőséget biztosítanak az Autodesk építőipari ügyfeleinek a közvetlen kommunikációra az Architectural Desktop és a Revit Building termékfejlesztési csoportjaival.

http://www.cadvilag.hu/tart/he603/he603.html

Selected response from:

Krisztina Lelik
Greece
Grading comment
Köszönöm, ez tökéletes.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ügyfelek tanácsadó testülete
Krisztina Lelik
3ügyféltanács
Gusztáv Jánvári


Discussion entries: 2





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ügyféltanács


Explanation:
Nálunk nemigen van ez meghonosodva, ezért nyelvújító jelleggel javaslom a fenti kissé retrós-archaikus kifejezést. :)

Gusztáv Jánvári
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Köszönöm. Üdv: TE


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ügyfelek tanácsadó testülete


Explanation:
nem tudok jobbat, bár ez érthető úgy is, hogy a testület ad tanácsot az ügyfeleknek, meg úgy is, hogy ügyfelekből álló testület

Itt megtaláltam, hogy miről is van szó ebben a testületben, bár a fordítás itt is pontatlan:

Az Autodesk megalakítja az építőipari ügyfelek
tanácsadó testületét
Az Autodesk bejelentette, hogy két online ügyféltestületet hoz létre, amelyek az Autodesk Revit Building és az Autodesk Architectural Desktop szoftverek ügyfeleit tömörítik. Az új online ügyféltanácsadói testület elősegíti az Autodesk számára az építészeti iparág változó vásárlói igényeinek jobb megértését és az igényekre való reagálást, valamint lehetőséget biztosítanak az Autodesk építőipari ügyfeleinek a közvetlen kommunikációra az Architectural Desktop és a Revit Building termékfejlesztési csoportjaival.

http://www.cadvilag.hu/tart/he603/he603.html



Krisztina Lelik
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm, ez tökéletes.