KudoZ home » English to Hungarian » Manufacturing

refer container

Hungarian translation: hűtőkonténer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reefer container
Hungarian translation:hűtőkonténer
Entered by: JANOS SAMU

23:19 Apr 3, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Manufacturing
English term or phrase: refer container
40" refer container = 40 láb hosszúságú.... konténer
Krisztina Kotai
Hungary
hűtőkonténer
Explanation:
A méretmegadásnál valószínűleg elütötted a mértékegységjelzést, mert jót írtál, csak ' helyett " sikerült ugyanis a szabványméretek 20-lábas és 40-lábas. Nem szükséges belefoglalni, hogy saját hűtése van, mert fuvarozásnál és ekkora méreteknél más megoldás aligha képzelhető el.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Köszönöm a gyors választ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5hűtőkonténer
JANOS SAMU
5szigetelt, saját hűtőberendezéssel rendelkező konténerjuvera


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
szigetelt, saját hűtőberendezéssel rendelkező konténer


Explanation:
Pontosabban: reefer container
An insulated container with a built-in refrigeration unit, the Reefer container maintains a set temperature and stabilizes the environment within the container to prolong the life of the cargo in the most arduous of environments.
www2.nykline.com/nykinfo/liner_services/con_adv/reefer/index.html
Ez " hüvelyk, nem láb!

juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
reefer container
hűtőkonténer


Explanation:
A méretmegadásnál valószínűleg elütötted a mértékegységjelzést, mert jót írtál, csak ' helyett " sikerült ugyanis a szabványméretek 20-lábas és 40-lábas. Nem szükséges belefoglalni, hogy saját hűtése van, mert fuvarozásnál és ekkora méreteknél más megoldás aligha képzelhető el.


    Reference: http://www.uniteddepot.hu/arak2.htm
    Reference: http://www.hungarocargo.hu/sz_kontener.html
JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Köszönöm a gyors választ!