KudoZ home » English to Hungarian » Manufacturing

flow system

Hungarian translation: vevői igény szerinti termelés(i rendszer)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flow system
Hungarian translation:vevői igény szerinti termelés(i rendszer)
Entered by: Lingua.Franca

12:02 Feb 5, 2009
English to Hungarian translations [PRO]
Manufacturing
English term or phrase: flow system
egy interjúban hangzik el, egy háztartási gépeket előállító cég igazgatója csábítgat vevőket azzal, hogy a minőség emelése érdekében bevezetett eljárást taglalja:

It is a program that we launched some years ago as a global program to improve our efficiencies in our factories and demand flow system and part of that is to improve quality
tfugedi
Hungary
vevői igény szerinti termelés(i rendszer)
Explanation:
Termelési koncepció a vevõi igény szerinti termelésre, alapanyagok ennek megfelelõen történõ megrendelésére.

Az angol mondat egyébként meglehetősen csúnya, ezért nehezen érthető/értelmezhető.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2009-02-05 12:20:09 GMT)
--------------------------------------------------

Elfelejtettem: a szövegrész nem flow system, hanem "demand flow system"
Selected response from:

Lingua.Franca
Spain
Grading comment
köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7vevői igény szerinti termelés(i rendszer)
Lingua.Franca
4folyamatos termelésZsuzsa Berenyi


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
folyamatos termelés


Explanation:
A műszaki szótár szerint.

Zsuzsa Berenyi
Hungary
Native speaker of: Hungarian

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
vevői igény szerinti termelés(i rendszer)


Explanation:
Termelési koncepció a vevõi igény szerinti termelésre, alapanyagok ennek megfelelõen történõ megrendelésére.

Az angol mondat egyébként meglehetősen csúnya, ezért nehezen érthető/értelmezhető.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2009-02-05 12:20:09 GMT)
--------------------------------------------------

Elfelejtettem: a szövegrész nem flow system, hanem "demand flow system"


    Reference: http://www.leandesign.hu/lean-abc/demand-flow.html
Lingua.Franca
Spain
Native speaker of: English
PRO pts in category: 4
Grading comment
köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rózsa Parajdi: Én is most akartam ezt beírni :) Igen, a "demand flow system" egybe tartozik.
13 mins

agree  Balázs Sudár
18 mins

agree  Annamaria Arnall
21 mins

agree  Péter Tófalvi: jónak tűnik
2 hrs

agree  Iosif JUHASZ
4 hrs

agree  xxxhollowman
5 hrs

agree  Tradeuro Language Services
20 hrs