KudoZ home » English to Hungarian » Marketing

idézet fordítása

Hungarian translation: "A legfontosabbak számunkra ... az emberek."


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:"People… Our One True Thing"
Hungarian translation:"A legfontosabbak számunkra ... az emberek."
Entered by: Katalin Horváth McClure

00:34 Jan 15, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: idézet fordítása
"People… Our One True Thing"

Ennek a lényegét kellene frappánsan magyarra átültetni.
(Az eredetit meg fogom hagyni, csak alá szeretném biggyeszteni a magyar megfelelőt. A szó szerinti fordítástól idegenkedem.)
Katalin Horváth McClure
United States
A legfontosabb számunkra ......... az emberek
Explanation:
Egy lehetséges változat.
Selected response from:

Meturgan
Hungary
Grading comment
Mindenkinek nagyon köszönöm, jó ötleteket kaptam. Úgy érzem, ez a változat fejezi ki a lényeget, és talán ez az, ami legkevésbé félreértelmezhető. Az "egyetlen fontos ..." változatokkal az a bajom, hogy akkor meg lehet kérdezni, hogy "miért, más nem fontos?". Meturgan javaslata egyszerű, és mivel felsőfokban van, benne van az is, hogy azért más dolgok is fontosak, csak nem annyira.
Azért az egyes és többes számot egyeztetve fogom használni ezt a javaslatot, köszönöm az erre irányuló figyelmeztetéseket is.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Az egyetlen dolog, amire mindig számíthatunk - az emberek
JANOS SAMU
4 +2Csak az emberekre számithatunk biztosan
Eva Blanar
5Az egyetlen dolog ami számít nekünk: az emberekErika Pál
4 +1A legfontosabb számunkra ......... az emberekMeturgan
2 +2Az egyetlen igazi érték ... az ember.
Judit7
3A lényegünk ... az emberek.
Katalin Rozália Szász


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Az egyetlen dolog, amire mindig számíthatunk - az emberek


Explanation:
Igen, ez a McDonald jelmondata. És ők így értelmezik. Lásd a McDonald University anyagát.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2292

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi
10 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Csak az emberekre számithatunk biztosan


Explanation:
szerintem itt mind az alkalmazottakra, mind az ügyfelekre utal a jelmondat

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1298

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  juju: én ezt támogatnám... Azokat a megoldásokat viszont semmiképpen, ahol ütközik az egyes és többes szám.
5 hrs

agree  Ildiko Santana: (jujuval is egyetertek)
1 day1 hr

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
A legfontosabb számunkra ......... az emberek


Explanation:
Egy lehetséges változat.

Meturgan
Hungary
PRO pts in pair: 212
Grading comment
Mindenkinek nagyon köszönöm, jó ötleteket kaptam. Úgy érzem, ez a változat fejezi ki a lényeget, és talán ez az, ami legkevésbé félreértelmezhető. Az "egyetlen fontos ..." változatokkal az a bajom, hogy akkor meg lehet kérdezni, hogy "miért, más nem fontos?". Meturgan javaslata egyszerű, és mivel felsőfokban van, benne van az is, hogy azért más dolgok is fontosak, csak nem annyira.
Azért az egyes és többes számot egyeztetve fogom használni ezt a javaslatot, köszönöm az erre irányuló figyelmeztetéseket is.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klara: a legkozelebbi ertelmezes
2 days11 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
A lényegünk ... az emberek.


Explanation:
Egy próbálkozás.

Katalin Rozália Szász
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 39

8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
Az egyetlen igazi érték ... az ember.


Explanation:
Szerintem egyes számban jobban hangzik...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-15 08:36:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Vagy:
Az egyetlen igazi értékünk ... az ember.

Judit7
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nora Kis-Pal: igen, valami ilyesmi
8 hrs

agree  Ildiko Santana: (jujuval is egyetertek)
21 hrs

3 days23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Az egyetlen dolog ami számít nekünk: az emberek


Explanation:
Bizony, ez egy McDonalds jelszó. Megerősítem Samu János véleményét.
Afféle "emberközpontú" marketing stratégia. A McDonalds-nak dolgozóknak van szánva ez szlogen. A dolgozók etikai hozzáállását erősítené...mindenki aki a McDonaldsnak dolgozik SZÁMÍT. (legalábbis ők úgy hirdetik, na ja...)



--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-19 20:07:28 (GMT)
--------------------------------------------------

(Elnézést a \"na ja\" kifakadás miatt, nem tartozik ide )

Corporate in-house philosophy encompassing the notion:
\"We Are Comitted To Our People\" or
Our People Make Us What We Are.

A University of Hamburg(er) :-) weboldala nagyon szórakoztató egyébként.

Erika Pál
PRO pts in pair: 24