KudoZ home » English to Hungarian » Marketing

highly specialised

Hungarian translation: szakértő


14:50 May 28, 2003
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Marketing / franchise of products
English term or phrase: highly specialised
Granted that the producer is a company highly specialised in the professional cosmetic industry thanks to the high quality of its products ...

Amennyiben valaki tudna egy frappáns magyar kifejeszést, annak igazán örülnék. Előre is köszönöm!
JYRKI
Hungarian translation:szakértő
Explanation:
...a gyártó a kozmetikai iparág szakértője...

Ez visszaadja a kifejezést értelmét.
Selected response from:

gabw
Grading comment
Köszönöm! Pont erre a kifejezésre volt szükségem!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2szakértőgabw
5célirányosan szakosodott
Eva Blanar


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
szakértő


Explanation:
...a gyártó a kozmetikai iparág szakértője...

Ez visszaadja a kifejezést értelmét.

gabw
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 26
Grading comment
Köszönöm! Pont erre a kifejezésre volt szükségem!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar
2 hrs

agree  Andras Szekany: az adott összefüggésben ez elfogadom, hogy a legjobb, és csak a teljesség kedvéért: találkoztam ezzel a kifejezéssel a "különlegesen képzett" jelentéssel is
14 hrs
  -> Mil gracias, Jennifer.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
célirányosan szakosodott


Explanation:
Nagyon jó a kiválasztott megoldás, nem azzal akarok vitatkozni! Ez sem pontos "forditás", ilyen szövegekben az sokszor értelmetlen.

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1298