KudoZ home » English to Hungarian » Marketing

Supreme charcoal filter

Hungarian translation: A legjobb aktív szenes fűstszűrő


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Supreme charcoal filter
Hungarian translation:A legjobb aktív szenes fűstszűrő
Entered by: Csaba Ban

09:34 Jul 8, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: Supreme charcoal filter
Cigaretta jellemzője, egy piackutatáshoz. Egyéb szövegösszefüggés sajnos nincs.
Csaba Ban
Hungary
A legjobb aktív szenes fűstszűrő
Explanation:
"A legkiválobb aktív szenes fűstszűrő"
Selected response from:

Ivan Frankovics
Hungary
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6A legjobb aktív szenes fűstszűrő
Ivan Frankovics
5elso osztalyugabka
4legkiválóbb (fa)szén [szenes] szűrő
Andras Szekany


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
A legjobb aktív szenes fűstszűrő


Explanation:
"A legkiválobb aktív szenes fűstszűrő"

Ivan Frankovics
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 111
Grading comment
thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  huntr
2 mins
  -> Koszi!

agree  Kalauz
4 mins
  -> Koszi!

agree  xxxHungi
24 mins
  -> Koszi!

agree  Eva Blanar: a legkiválóbb aktivszenes füstszűrő pártján vagyok
41 mins
  -> Koszi!

agree  gabka
1 day2 hrs
  -> Koszi!

agree  Ildiko Santana
2 days21 hrs
  -> Koszi!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
legkiválóbb (fa)szén [szenes] szűrő


Explanation:
ugyan valszeg aktívszén, de annak (ha jól tudom) más a neve

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 1544

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
elso osztalyu


Explanation:
a legkivalobb helyett szerintem jo lenne az elso osztalyu is. a legkivalobbat és "the best"-tel forditanam vissza.

gabka
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 4