KudoZ home » English to Hungarian » Marketing / Market Research

Interim Text

Hungarian translation: utasítás a kérdezőbiztos részére/kérdezői utasítás


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Interim Text
Hungarian translation:utasítás a kérdezőbiztos részére/kérdezői utasítás
Entered by: Erzsébet Czopyk

17:33 Feb 19, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: Interim Text
Kérdésem, mint az imént. Hogy lehet "szépen" mondani. A fenti megjegyzés a kérdezőknek szól.
kontextus:
Interim text:

In the following questions we will refer to branded sports or sports inspired footwear or apparel.

Examples of sports footwear and apparel brands are e.g. adidas, Nike, Asics, Puma, Reebok, etc.

Examples of sport inspired leisure footwear and apparel are e.g. adidas, Nike, Lacoste, Bench.
Balázs Sudár
Hungary
utasítás a kérdezőbiztos részére
Explanation:
A Hoffmann Research valamennyi kérdőívén ez szerepel, a Szondánál és a Mediánnál "Kérdezői utasítás" a neve (9 évig voltam piackutató)
Selected response from:

Erzsébet Czopyk
Hungary
Grading comment
Köszönöm, ez lesz az. Annak ellenére, hogy nem értem az "interim" használatát, de ez legyen az én bajom.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5utasítás a kérdezőbiztos részére
Erzsébet Czopyk
3közbenső/ideiglenes szövegváltozatSandor HEGYI


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
interim text
közbenső/ideiglenes szövegváltozat


Explanation:
Szerintem erről van szó.

--------------------------------------------------
Note added at 3 óra (2008-02-19 21:30:40 GMT)
--------------------------------------------------

A közbülső jelentésre "interim report" több példátt találtam:A bizottság a közbülső jelentést egyhangúlag fogadta el. Itt: http://209.85.129.104/search?q=cache:aPsJh91b8QkJ:misc.meh.h...


Example sentence(s):
  • A jelentésnek az Európai Parlament által elkészített, ideiglenes magyar nyelvű szövegváltozata az alábbiakban olvasható.
Sandor HEGYI
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
interim text
utasítás a kérdezőbiztos részére


Explanation:
A Hoffmann Research valamennyi kérdőívén ez szerepel, a Szondánál és a Mediánnál "Kérdezői utasítás" a neve (9 évig voltam piackutató)

Erzsébet Czopyk
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Köszönöm, ez lesz az. Annak ellenére, hogy nem értem az "interim" használatát, de ez legyen az én bajom.