KudoZ home » English to Hungarian » Marketing / Market Research

USP

Hungarian translation: egyedi terméktulajdonság


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:USP
Hungarian translation:egyedi terméktulajdonság
Entered by: Sonia Soros

15:10 Jul 11, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing / Market Research
English term or phrase: USP
or Unique Selling Point

Mi erre a használatos magyar kifejezés?
Sonia Soros
egyedi terméktulajdonság
Explanation:
http://www.rovidites.hu/index.php?action=rovid&id=47581&kere...

--------------------------------------------------
Note added at 29 perc (2008-07-11 15:40:10 GMT)
--------------------------------------------------

Az USP rövidítés, a Unique Selling Point a marketing szakma kifejezése arra, mennyire kell kidomborítani egy termék egyediségét, hogy kitűnjön a többi termék közül.
Selected response from:

valderby
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5egyedi terméktulajdonság
valderby
5 -2KIZÁRÓLAGOS ÉRTÉKESÍTÉSI HELYxxxsavaria


Discussion entries: 2





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -2
USP/Unique Selling Point
KIZÁRÓLAGOS ÉRTÉKESÍTÉSI HELY


Explanation:
I understand it like that.And I think I am right.
By the way,sometimes it is also called Unique Sales Proposition.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Unique_selling_point
xxxsavaria
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Gusztáv Jánvári: az értelmezés jó, de a válasz nem ezt jelenti | a hivatkozott lap (ezt neveztem értelmezésnek) is azt mondja, hogy ez egy egyedi tulajdonság, átvitt értelemben használja a pont szót
8 mins
  -> NA EZT AKKOR MOST AZTÁN VÉGKÉPP NEM ÉRTEM.

disagree  valderby: A "point" itt nem helyet jelent.
15 mins
  -> OK

neutral  Jim Tucker: not the same as "point of sale"/ Read the wiki that you have posted.
4 hrs
  -> Why?

15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
usp
egyedi terméktulajdonság


Explanation:
http://www.rovidites.hu/index.php?action=rovid&id=47581&kere...

--------------------------------------------------
Note added at 29 perc (2008-07-11 15:40:10 GMT)
--------------------------------------------------

Az USP rövidítés, a Unique Selling Point a marketing szakma kifejezése arra, mennyire kell kidomborítani egy termék egyediségét, hogy kitűnjön a többi termék közül.

valderby
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm!
Notes to answerer
Asker: Ez lesz az, köszi!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  xxxsavaria: A Unique Selling Points sosem tulajdonságot,hanem értékesítési helyet jelent,így a rövidités.hu n tévesen,hibásan szerepel.
7 mins
  -> z USP rövidítés, a Unique Selling Point a marketing szakma kifejezése arra, mennyire kell kidomborítani egy termék egyediségét, hogy kitűnjön a többi termék közül.

agree  Gusztáv Jánvári: a Gábor észrevételéhez fűzött viszontválaszhoz: illetve (pontosabban) hogy mi azok a pontok, amiket ki kell vagy lehet domborítani
13 mins
  -> Köszi!

agree  xxxhollowman: Az árut hasonló kategóriájú társától megkülönböztető jegy.
54 mins
  -> Köszi!

agree  dr. Imre Körmöczi
57 mins
  -> Köszi!

agree  juvera: Szokták "egyedi kínálati elem"-nek is nevezni.
1 hr
  -> Köszi!

agree  Jim Tucker: yes, and particularly w e-Musty & hollowman
4 hrs
  -> Thanks!

agree  Erzsébet Czopyk: egyedi kínálati elem/jellemző, ez a legjobb
6 hrs
  -> Köszönöm!