KudoZ home » English to Hungarian » Marketing / Market Research

(product) personality

Hungarian translation: termékszemélyiség


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:(product) personality
Hungarian translation:termékszemélyiség
Entered by: Nora Balint

16:37 Mar 7, 2004
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: (product) personality
a megfelelő marketinges kifejezést keresem
Nora Balint
Hungary
termékszemélyiség
Explanation:
találtam tükörfordítást: termékszemélyiség:

"Hungaropack 2002 Magyar Csomagolási Verseny

Molnár Gyula: „Meztelen” csomagolás

A termékszemélyiség szerepe a csomagolásban

Két nem túl szép, megcímkézett zöld alma ára egyenlő egy kiló gyönyörű, piros alma árával. Az egyik meztelenül csomagolva (címkézve), a másik pucéran, ömlesztve, cimke nélkül.

Ő A ZÖLDALMA, DARABJA 80 FORINT.

A bibliai történetben az első emberpár Ádám és Éva fügefalevele a természet első csomagolása. A fügefalevél szimbólummá vált. Azonosítható személyiséget adott az embernek. Nevet a névtelenségnek.

FÜGEFALEVÉL = ÁDÁM ÉS ÉVA.

Ez a kis címke, a hozzáadott érték emeli ki a Zöldalmát az almák világából, teszi az ömlesztett áruból termékké, változtatja darabáruvá.

Csomagolás ez valóságban? Hiszen nem véd, csak nevesít, és ez a csomagolásnak egy új funkciót ad, ez maga az értékesítés rafinációja."

Esetleg még: termékjelleg, bár a néhány talált oldal szerint ennek némileg eltérő a tartalma.
Selected response from:

Csaba Ban
Hungary
Grading comment
köszönöm :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1termékszemélyiség
Csaba Ban
3márka egyediségxxxdenny
3személyre szabott (termék)HalmoforBT


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
személyre szabott (termék)


Explanation:
A szövegkörnyezet ismerete nélkül szinte csak totózni lehet.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
termékszemélyiség


Explanation:
találtam tükörfordítást: termékszemélyiség:

"Hungaropack 2002 Magyar Csomagolási Verseny

Molnár Gyula: „Meztelen” csomagolás

A termékszemélyiség szerepe a csomagolásban

Két nem túl szép, megcímkézett zöld alma ára egyenlő egy kiló gyönyörű, piros alma árával. Az egyik meztelenül csomagolva (címkézve), a másik pucéran, ömlesztve, cimke nélkül.

Ő A ZÖLDALMA, DARABJA 80 FORINT.

A bibliai történetben az első emberpár Ádám és Éva fügefalevele a természet első csomagolása. A fügefalevél szimbólummá vált. Azonosítható személyiséget adott az embernek. Nevet a névtelenségnek.

FÜGEFALEVÉL = ÁDÁM ÉS ÉVA.

Ez a kis címke, a hozzáadott érték emeli ki a Zöldalmát az almák világából, teszi az ömlesztett áruból termékké, változtatja darabáruvá.

Csomagolás ez valóságban? Hiszen nem véd, csak nevesít, és ez a csomagolásnak egy új funkciót ad, ez maga az értékesítés rafinációja."

Esetleg még: termékjelleg, bár a néhány talált oldal szerint ennek némileg eltérő a tartalma.


Csaba Ban
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
köszönöm :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Csaba K�sz: kicsit furcsa szavunk de mindenképpen a megfelelő
8 days

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
márka egyediség


Explanation:
http://www.esemenymenedzser.hu/kreativ/nevrokonok.html

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 8