KudoZ home » English to Hungarian » Marketing / Market Research

Training Manager

Hungarian translation: Oktatási vezető


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Training Manager
Hungarian translation:Oktatási vezető
Entered by: Andrea Szabados

16:29 Aug 12, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: Training Manager
"Training Manager" and "Dear Sir"
Elenacb
United Kingdom
"Oktatási vezető" és "Tisztelt Uram"
Explanation:
A google.co.hu elég sok találatot ad erre. Magát a képzést tréningnek vagy oktatásnak használják.
Selected response from:

Andrea Szabados
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5"Oktatási vezető" és "Tisztelt Uram"
Andrea Szabados
4 +4oktatási vezető
SZM


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
training manager
oktatási vezető


Explanation:
Tudomásom szerint ez a legtöbb helyen elfogadott.

SZM
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  texlazar
41 mins

agree  Andras Szekany: azzal együtt, hogy a training nem oktatás - de pontos fordításával még nem találkoztam (ld. Schulung kontra Ausbildung)
1 hr

agree  Andrea Szabados: Schulung/Ausbildung: oktatás vs képzés?
4 hrs

agree  Eva Blanar: képzési vezető elég furcsán hangzana
15 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
training manager
"Oktatási vezető" és "Tisztelt Uram"


Explanation:
A google.co.hu elég sok találatot ad erre. Magát a képzést tréningnek vagy oktatásnak használják.

Andrea Szabados
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 48
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SZM: A "Tisztelt Uram"-mal egyetértek, csak kifelejtettem az előbb
41 mins

agree  Bernadett Trabert
4 hrs

agree  ValtBt
12 hrs

agree  Krisztina Lelik
12 hrs

agree  Orsolya Mance
7 days