KudoZ home » English to Hungarian » Mathematics & Statistics

trending option, trended data

Hungarian translation: trendbecslési funkció, trendbecsléssel meghatározott adatok


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:trending option, trended data
Hungarian translation:trendbecslési funkció, trendbecsléssel meghatározott adatok
Entered by: JANOS SAMU

20:21 Oct 30, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Mathematics & Statistics
English term or phrase: trending option, trended data
ezt hogy lehet szépen mondani magyarul?
trend grafikont találtam, az úgy rendben van, de ez a kettő mi legyen: trend alkalmazás? trendelt adatok?
Dora Miklody
Hungary
trendbecslési funkció, trendbecsléssel meghatározott adatok
Explanation:
Ez egy statisztikai program része. Ismerem.
Lásd a Biometriai értelmező szótárt is.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5trendbecslési funkció, trendbecsléssel meghatározott adatok
JANOS SAMU
3görbeillesztés, illesztett adatokaradek


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
trendbecslési funkció, trendbecsléssel meghatározott adatok


Explanation:
Ez egy statisztikai program része. Ismerem.
Lásd a Biometriai értelmező szótárt is.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 22

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
görbeillesztés, illesztett adatok


Explanation:
Bizonyos programokban a trending a görbeillesztést jelenti.

aradek
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian