KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

block

Hungarian translation: dróthúzó/huzalhúzó dob


12:23 Jun 17, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: block
dróthúzó berendezés. Van rajta 8 block, double deck type és van rajta die (húzófe)
Samsung
Hungarian translation:dróthúzó/huzalhúzó dob
Explanation:
Ha ez véletlenül igaz, akkor a "short holing block"-ra adott válaszomban is dobra kell cserélni a blokkot.
Selected response from:

Attila Hajdu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3dróthúzó/huzalhúzó dob
Attila Hajdu
2kulissza
Csaba Burillak
1húzóblokk
Laszlo David


Discussion entries: 3





  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kulissza


Explanation:
Lehetséges, hogy a kulissza lenne a legjobb kifejezés, ha arra gondolnak, hogy ekörül "tekergőzik" a huzal.

Csaba Burillak
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32

59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dróthúzó/huzalhúzó dob


Explanation:
Ha ez véletlenül igaz, akkor a "short holing block"-ra adott válaszomban is dobra kell cserélni a blokkot.

Attila Hajdu
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 96

2 days16 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
húzóblokk


Explanation:
húzófej

Laszlo David
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8