KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

sensor roller wire drawing machine

Hungarian translation: érzékelőgörgős dróthúzó (berendezés)


12:41 Jun 17, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: sensor roller wire drawing machine
ez a dróthúzó berendezés elnevezése
Samsung
Hungarian translation:érzékelőgörgős dróthúzó (berendezés)
Explanation:
Gondolom, a sensor roller arra utal, hogy görgőkön fut a vezeték, és érzékeli a gép a huzal pozícióját. De ez csak tipp, nem hallottam róla ebben a formában.
Selected response from:

Csaba Burillak
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szenzoros vezérlésű görgős huzalhúzó gép
Attila Hajdu
2 +2érzékelőgörgős dróthúzó (berendezés)
Csaba Burillak


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
érzékelőgörgős dróthúzó (berendezés)


Explanation:
Gondolom, a sensor roller arra utal, hogy görgőkön fut a vezeték, és érzékeli a gép a huzal pozícióját. De ez csak tipp, nem hallottam róla ebben a formában.

Csaba Burillak
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT
53 mins
  -> Köszönöm.

agree  Laszlo David
2 days16 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szenzoros vezérlésű görgős huzalhúzó gép


Explanation:
összeraktam :)

Attila Hajdu
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 96