KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

pressure die box

Hungarian translation: rugós húzókőtartó


13:26 Jun 17, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: pressure die box
ebből van normál és forgó
Samsung
Hungarian translation:rugós húzókőtartó
Explanation:
A "rugós" felében nem vagyok biztos, ellenőrizni kell.
Selected response from:

Attila Hajdu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fröccsöntő formaxxxHungi
2rugós húzókőtartó
Attila Hajdu


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
rugós húzókőtartó


Explanation:
A "rugós" felében nem vagyok biztos, ellenőrizni kell.

Attila Hajdu
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 96

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fröccsöntő forma


Explanation:
Ebből tényleg van normál és forgó (centrifugáló).

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 190

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balazs Horvath
2 hrs

disagree  Attila Hajdu: Ez a "Samsung" kérdéssorozat huzalhúzó gép témakörben mozog. A "fröccsöntő forma" ebbe aligha illik. // Válaszodra: Jó, de éppen az a művészet, hogy azt kell kitalálni, mit akart mondani szegény olasz>angol fordító, és nem azt, hogy mit mondott. :)
1 day19 hrs
  -> Az igaz! Ha egy olasz egyszer elkezd angolul beszélni...