KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

running marks

Hungarian translation: a futófelület jelölései


13:33 Jul 19, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: running marks
running marks superficially hardened according to CEN 206
Ez még mindig a románból angol. Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget, az egész szerződéssel nem szenvedtem ennyit, mint a mellékletével.
Samsung
Hungarian translation:a futófelület jelölései
Explanation:
A CEN 206 szerinti felületi edzéssel.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4folyamatos/folytatólagos jelölésekHalmoforBT
2a futófelület jelöléseixxxHungi


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
a futófelület jelölései


Explanation:
A CEN 206 szerinti felületi edzéssel.


    www.theanalogdept.com/prestige_project... - (cached)
xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 190

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
folyamatos/folytatólagos jelölések


Explanation:
Ha a *mark* megfelelt, mint *jelölés*, akkor itt ez jó lehet.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 313