KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

extension cap

Hungarian translation: toldalék sapka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:extension cap
Hungarian translation:toldalék sapka
Entered by: SZM

15:26 Feb 10, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / oaljszűrő leszedő
English term or phrase: extension cap
The extension caps are made of steel sheet and the bottom part to fit the four-sided wrench is reinforced with steel support.

Ezt hogy lehet magyarítani?
SZM
toldalék sapka
Explanation:
Valami ilyesmi - remélhetőleg a termékhez van rajz és abból világos lesz. Ilyen esetekben néha érdemes a megbizótól több információt kérni (tudom, ez sokszor nem sikeres...)
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
Biztos, hogy van még több megoldás is, de ezt tartom a legszemléletesebbnek, köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4fedél toldat
Andras Szekany
3toldalék sapkaxxxdenny


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
toldalék sapka


Explanation:
Valami ilyesmi - remélhetőleg a termékhez van rajz és abból világos lesz. Ilyen esetekben néha érdemes a megbizótól több információt kérni (tudom, ez sokszor nem sikeres...)

xxxdenny
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 123
Grading comment
Biztos, hogy van még több megoldás is, de ezt tartom a legszemléletesebbnek, köszönöm.

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fedél toldat


Explanation:
a mellékelt mondat szerint - értelemszerűen

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 459