KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

AUTOMATIC TERMINAL

Hungarian translation: (elektromos) csatlakozó


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:AUTOMATIC TERMINAL
Hungarian translation:(elektromos) csatlakozó
Entered by: SZM

08:48 Feb 11, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Porszívó
English term or phrase: AUTOMATIC TERMINAL
HEAVY DUTY VACUUM CLEANER 1,200W WITH AUTOMATIC TERMINAL

Csak a címében automatikus, a továbbiakban már integrált:

"Your machine is equipped with an integrated terminal, where you may connect other electric devices or machines with power input up to 1,800 W, such as vibration sanders, polishers, circular saws, planes, drills, etc. "

Szerintem az integrált terminál sokat nem mond a felhasználónak, többcélú csatlakozónak érdemes fordítani.

Szerintetek is?
SZM
(elektromos) csatlakozó
Explanation:
Nem egyszerűen arról van szó, hogy beépítettek egy hosszabbítót a porszívóba? Azt per pillanat nem látom, hogy mi benne automatikus :)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-02-11 11:03:45 GMT)
--------------------------------------------------

akkor lehetne esetleg automatikus vezérlésű eletromos csatlakozó
Selected response from:

László Kovács
Grading comment
A csatlakozó jó lesz, hogy mitől automatikus, ez maradjon a szerző/fordító titka. Köszönöm a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(elektromos) csatlakozó
László Kovács
3(hálózat)továbbító dug(asz)aljHalmoforBT


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
automatic terminal
(hálózat)továbbító dug(asz)alj


Explanation:
Erre ugyan nem találtam linket. Arról van szó, hogy a porszívó házán van egy olyan dugalj, amelyen a hálózati feszültség a hálózati dugó bedugásával szimultán kap feszültséget. Erre lehet csatlakoztatni hálózati feszültséget igénylő kiegészítő szerelvényt.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 313

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automatic terminal
(elektromos) csatlakozó


Explanation:
Nem egyszerűen arról van szó, hogy beépítettek egy hosszabbítót a porszívóba? Azt per pillanat nem látom, hogy mi benne automatikus :)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-02-11 11:03:45 GMT)
--------------------------------------------------

akkor lehetne esetleg automatikus vezérlésű eletromos csatlakozó

László Kovács
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 100
Grading comment
A csatlakozó jó lesz, hogy mitől automatikus, ez maradjon a szerző/fordító titka. Köszönöm a segítséget.
Notes to answerer
Asker: Ha csak nem ettől automatikus: "The vacuum cleaner is equipped with automatic switch off delay system, which is activated if an additional electric appliance is connected to the vacuum cleaner terminal. "