KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

slide

Hungarian translation: csúszka, (szán)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:slide
Hungarian translation:csúszka, (szán)
Entered by: SZM

10:36 Feb 15, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Motorkerékpár-emelő
English term or phrase: slide
Regularly inspect the piston and the slide for corrosion.

Tolattyú lehet?
SZM
csúszka, (szán)
Explanation:
A műszaki szótár sok további lehetőséget ad, de a csúszka vagy a szán talán a leggyakoribb. Ha nem túl nagy méretű, inkább a csúszkát választanám - de lehet, hogy mások máshogy vannak ezzel. Mindkettőt jobbnak érzem a tolattyúnál.
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
Csúszkának vettem, köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1csúszka, (szán)
Attila Piróth
3 +1csúszda/csúsztató/szánHalmoforBT


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
csúszda/csúsztató/szán


Explanation:
Válassz, hogy melyik illik oda. Lehet, hogy egyik se.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 313

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  László Kovács: Még lehet "csúszka"
9 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
csúszka, (szán)


Explanation:
A műszaki szótár sok további lehetőséget ad, de a csúszka vagy a szán talán a leggyakoribb. Ha nem túl nagy méretű, inkább a csúszkát választanám - de lehet, hogy mások máshogy vannak ezzel. Mindkettőt jobbnak érzem a tolattyúnál.

Attila Piróth
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 208
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Csúszkának vettem, köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  László Kovács: bocsi, egyszerre írtunk. Természetesen veled is egyetértek :)
1 min