KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

set of balls

Hungarian translation: golyósor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:set of balls
Hungarian translation:golyósor
Entered by: SZM

11:44 Feb 15, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Motorkerékpár-emelő
English term or phrase: set of balls
Valóban golyókészletről lehet szó?

Elég rosszul látható a képen, a 40-es a set of balls, a 41-es pedig ball

http://fototar.t-online.hu/kep/media/2/2179342
SZM
golyósor
Explanation:
Csapágyakban így hívják a sok golyót együtt. A képről nekem az jött le, hogy tulajdonképpen a hajtókar csapágyazásáról van szó, az pedig nem derül ki (számomra), hogy ezeket összefogja egy golyóskosár, vagy csak be kell rakosgatni a golyókat.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2007-02-15 11:53:20 GMT)
--------------------------------------------------

Bocsánat, nem hajtókar, hanem valami más csapágyazásáról van szó :)
A válasz ettől még ugyanaz.
Selected response from:

László Kovács
Grading comment
Készletnek furcsa lett volna, de sorként már nekem is beugrik, köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4golyósor
László Kovács
3golyósorHalmoforBT


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
golyósor


Explanation:
Csapágyakban így hívják a sok golyót együtt. A képről nekem az jött le, hogy tulajdonképpen a hajtókar csapágyazásáról van szó, az pedig nem derül ki (számomra), hogy ezeket összefogja egy golyóskosár, vagy csak be kell rakosgatni a golyókat.

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2007-02-15 11:53:20 GMT)
--------------------------------------------------

Bocsánat, nem hajtókar, hanem valami más csapágyazásáról van szó :)
A válasz ettől még ugyanaz.

László Kovács
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 100
Grading comment
Készletnek furcsa lett volna, de sorként már nekem is beugrik, köszönöm!

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
golyósor


Explanation:
Talán. Mindenesetre a "ball" itt "golyó".

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 313