KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

expanding screw

Hungarian translation: rögzítő csavar


09:01 Feb 16, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Gumiszerelő gép
English term or phrase: expanding screw
A "feszítőcsavar" itt használható?

Arról van szó, hogy a padlózatot ki kell fúrni, és ilyen csavarokkal kell a gumiszerelő gépet odacsavarozni.
SZM
Hungarian translation:rögzítő csavar
Explanation:
Én inkább ezt alkalmaznám.
Selected response from:

Lőrincz Tamás
Slovakia
Grading comment
Igaz, hogy a legtöbb csavar rögzítő, de akkor is sokszor használják, itt meg valóban az a feladata, hogy a gépet a padlózathoz rögzítse. Köszönöm a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rögzítő csavar
Lőrincz Tamás
4expandáló csavar vagy faliék
Andras Szekany


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
rögzítő csavar


Explanation:
Én inkább ezt alkalmaznám.

Lőrincz Tamás
Slovakia
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Igaz, hogy a legtöbb csavar rögzítő, de akkor is sokszor használják, itt meg valóban az a feladata, hogy a gépet a padlózathoz rögzítse. Köszönöm a segítséget.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Zoltán Medgyesi: Szerintem minden csavar rögzítő. Vagy van nem rögzítő csavar is?
2 hrs

2 days11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
expandáló csavar vagy faliék


Explanation:
betonba kiváló, a leírás erre utal

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 459