KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

flange gauge connections

Hungarian translation: karimás mérőcsonk


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flange gauge connections
Hungarian translation:karimás mérőcsonk
Entered by: Krisztina Szűcs

11:24 Sep 12, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: flange gauge connections
See the flange gauge connections are perfectly closed.

Kompresszorról van szó. :)
Krisztina Szűcs
Romania
karimás mérőcsonk
Explanation:
A "gauge connection" angol-magyar műszaki szótár szerint mérőcsonk.
A flange azt jelenti, hogy karimás, peremes.

A Google nem fog adni rá találatot, de ez ne zavarjon.
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1karimás mérőcsonk
Péter Tófalvi
4 +1karimás (nyomás)mérő-csatlakozásHalmoforBT
2karimás kivitelű/csatlakozású szelep mérőcsonkja
Attila Hajdu


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
karimás kivitelű/csatlakozású szelep mérőcsonkja


Explanation:
Segítene egy ábra.

Attila Hajdu
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 96
Notes to answerer
Asker: Sajnos nincs ábrám hozzá :((

Asker: Ráadásul az egész szövegben egyszer jelenik meg ez az "izé". :)


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
karimás (nyomás)mérő-csatlakozás


Explanation:
A gauge feltétlenül mérőeszköz, kompresszorra feltételezhetően nyomásmérőt szoktak (többnyire állandóra) csatlakoztatni.

HalmoforBT
Meets criteria
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 313

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Széphegyi
45 mins
  -> köszönöm

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
karimás mérőcsonk


Explanation:
A "gauge connection" angol-magyar műszaki szótár szerint mérőcsonk.
A flange azt jelenti, hogy karimás, peremes.

A Google nem fog adni rá találatot, de ez ne zavarjon.

Péter Tófalvi
Hungary
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 26
Notes to answerer
Asker: köszönöm, Péter!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure: Szerintem is ez a jó.
19 hrs