KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

cheek nut

Hungarian translation: oldalt/pofát, védőlemezt tartó csavaranya


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cheek nut
Hungarian translation:oldalt/pofát, védőlemezt tartó csavaranya
Entered by: Szilas Cseh

09:21 Apr 22, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Granulátor
English term or phrase: cheek nut
Sajnos csak annyi van róla, hogy meg kell húzni illetve ki kell csavarni, és van még egy nagyon homályos kép is.
Oldalcsavar lenne?
Szilas Cseh
Serbia
oldalt/pofát, védőlemezt tartó csavaranya
Explanation:
A "cheek" mindössze a funkcióját jelenti, valamilyen oldalt v. védőelemet tartó csavar anyája.

Cheek vagy cheek plate alkalmazásakor a legegyszerűbb módja a rögzítésére szolgáló csavar/anya elemnek azonosítására ez az elnevezés.
Selected response from:

juvera
Grading comment
Köszönöm, ez lesz az.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2oldalt/pofát, védőlemezt tartó csavaranyajuvera
2ld. lent
István Hirsch


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
ld. lent


Explanation:
Arra tippelek, hogy eredetileg check nut volt: biztosítóanya/ellenanya/rögzítőanya

István Hirsch
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 144

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
oldalt/pofát, védőlemezt tartó csavaranya


Explanation:
A "cheek" mindössze a funkcióját jelenti, valamilyen oldalt v. védőelemet tartó csavar anyája.

Cheek vagy cheek plate alkalmazásakor a legegyszerűbb módja a rögzítésére szolgáló csavar/anya elemnek azonosítására ez az elnevezés.

juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 267
Grading comment
Köszönöm, ez lesz az.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
1 hr

agree  Tradeuro Language Services
2 hrs