KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

grease nipples

Hungarian translation: zsírzófej


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:grease nipple
Hungarian translation:zsírzófej
Entered by: Balázs Sudár

13:36 Apr 22, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / granulátor
English term or phrase: grease nipples
Azt írja, hogy ezeket szükség szerint meg kell zsírozni, és van belőle 4 darab.
Szilas Cseh
Serbia
zsírzófej
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-04-22 13:48:27 GMT)
--------------------------------------------------

Pontosabban zsírzófejek.
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4zsírzófej
Balázs Sudár
4zsírzószemkpeter


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
zsírzófej


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-04-22 13:48:27 GMT)
--------------------------------------------------

Pontosabban zsírzófejek.

Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 614
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  esgabi
8 mins
  -> Köszönöm!

agree  Istvan Nagy
57 mins
  -> Köszönöm!

agree  Tradeuro Language Services
5 hrs
  -> Köszönöm!

agree  Iosif JUHASZ
5 hrs
  -> Köszönöm!

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grease nipple
zsírzószem


Explanation:
Ezt a változatot talán többet láttam.

kpeter
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 60
Notes to answerer
Asker: Egy PDF fájlban van benne a kép és még ha kivágnám is, akkor sem tudnám hova feltenni. Ráadásul azt sem tudom, hol a fejem annyi a melóm...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Balázs Sudár: grease fitting tip // több műszaki szótárat is megnéztem, mindenhol zsírzófej, sőt nippli (én is így tanultam anno)
2 mins
  -> Nem kívánok vitatkozni, de ha rákeresel a google képkeresőn a "grease nipple" kifejezésre, akkor ott nagyrészt zsírzószemek vannak és csak ímmel-ámmal zsírzófejek. Tehát maradnék a zsírzószem mellett. :-)

agree  Attila Hajdu
1602 days