KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

enclosure ventilation

Hungarian translation: kabin szellőzése, kabinszellőzés


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:enclosure ventilation
Hungarian translation:kabin szellőzése, kabinszellőzés
Entered by: Krisztina Szűcs

06:45 Apr 28, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: enclosure ventilation
Tudom, hogy a szövegkörnyezet mindig sokat segít, de ebben az esetben valóban nem tudok ezzel szolgálni. Az adott kifejezés egy táblázatban található, mint címke. Tehát a lefordított kifejezések címkeként kerülnek az adott gépre, amiről csak annyit tudok, hogy egy motor vezérlőközpontról van szó (Motor Control Center).
Krisztina Szűcs
Romania
kabin szellőzése, kabinszellőzés
Explanation:
Évek óta fordítok hasonló anyagokat. Az enclosure ebben a szövegkörnyezetben kabin.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ház/burkolat szellőztetése/hűtésekpeter
5kabin szellőzése, kabinszellőzés
Katalin Horváth McClure
4vezérlő / villamos szekrény fűtése
Andras Szekany


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ház/burkolat szellőztetése/hűtése


Explanation:
Talán további info/kép hiányában a ház és a hűtés mellett maradnék.

kpeter
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  juvera: Biztos, hogy nem burkolat, az enclosure itt zárt helyet jelent: helyiség, fülke, terem, ház, legfeljebb még tokozás
4 hrs

agree  Andras Szekany: szekrény, doboz, mármint villamos szekrény, vezérlő szekrény, stb.
10 hrs

agree  Andrei Ersek
12 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kabin szellőzése, kabinszellőzés


Explanation:
Évek óta fordítok hasonló anyagokat. Az enclosure ebben a szövegkörnyezetben kabin.

Katalin Horváth McClure
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 215
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vezérlő / villamos szekrény fűtése


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 459