KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

compartment heat tracing

Hungarian translation: szakasz csőkísérő fűtése


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:compartment heat tracing
Hungarian translation:szakasz csőkísérő fűtése
Entered by: Krisztina Szűcs

07:10 Apr 28, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: compartment heat tracing
Tudom, hogy a szövegkörnyezet mindig sokat segít, de ebben az esetben valóban nem tudok ezzel szolgálni. Az adott kifejezés egy táblázatban található, mint címke. Tehát a lefordított kifejezések címkeként kerülnek az adott gépre, amiről csak annyit tudok, hogy egy motor vezérlőközpontról van szó (Motor Control Center).

heat tracing-et hőkövetőként fordítottam, de nem egészen világos, hogy a compartment itt fülke, kamra vagy részleg értelemben szerepel?
Krisztina Szűcs
Romania
szakasz csőkísérő fűtése
Explanation:
Ha arról van szó, amit egyszer már meg próbáltunk fejteni: http://www.proz.com/kudoz/english_to_hungarian/construction_...

A szakaszt további infor hiányában javaslom,mert elég általános... De nem az igazi.
Selected response from:

kpeter
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3szakasz csőkísérő fűtésekpeter
4(önszabályozó) fagyvédelmi berendezés, a (rekesz, fülke stb.) fagyvédelmi ellátása stb.juvera


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
szakasz csőkísérő fűtése


Explanation:
Ha arról van szó, amit egyszer már meg próbáltunk fejteni: http://www.proz.com/kudoz/english_to_hungarian/construction_...

A szakaszt további infor hiányában javaslom,mert elég általános... De nem az igazi.

kpeter
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure
5 hrs

agree  Iosif JUHASZ
21 hrs

agree  Tradeuro Language Services
22 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(önszabályozó) fagyvédelmi berendezés, a (rekesz, fülke stb.) fagyvédelmi ellátása stb.


Explanation:
A "heat tracing" elektromos, (vagy más, pl. gőz) fagyvédelmi ellátást, berendezést jelent, a pontos megfogalmazás, ha nem is a (nem létező) szövegkörnyezettől, de legalább is a Te belátásodtól függ.
Kifejezetten a fagyvédelem elleni, önálló, önszabályozó berendezésről van szó.

Heat Trace manufactures self regulating heating cable products for freeze protection and process temperature maintenance for a wide range of industrial, commercial and residential applications.
www.rscc-heattrace.com/

The Raychem heat-tracing cables will prevent the Antarctic research station’s various water service lines from freezing in the ultra-low ambient temperatures of this region.
www.azobuild.com/news.asp?newsID=5377




juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 267