KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

enclosure sockets

Hungarian translation: a kabin csatlakozóaljzatai


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:enclosure sockets
Hungarian translation:a kabin csatlakozóaljzatai
Entered by: Krisztina Szűcs

07:19 Apr 28, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: enclosure sockets
Tudom, hogy a szövegkörnyezet mindig sokat segít, de ebben az esetben valóban nem tudok ezzel szolgálni. Az adott kifejezés egy táblázatban található, mint címke. Tehát a lefordított kifejezések címkeként kerülnek az adott gépre, amiről csak annyit tudok, hogy egy motor vezérlőközpontról van szó (Motor Control Center).
Krisztina Szűcs
Romania
a kabin csatlakozóaljzatai
Explanation:
a kabin csatlakozóaljzatai
A socket csatlakozóhüvely is lehetne, de ebben a szövegkörnyezteben (turbina kabinjáról van szó) egyszerűen aljzatnak hívjuk ezeket.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5a kabin csatlakozóaljzatai
Katalin Horváth McClure
4 +1ház/burkolat csatlakozóikpeter


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ház/burkolat csatlakozói


Explanation:
Gondolom a burkolaton elhelyezett csatlakozókra utal.

kpeter
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  juvera: Szótár ide vagy oda, felejtsd el a burkolatot, az "enclosure" NEM burkolat.
5 hrs
  -> Rendben :-)

agree  Andras Szekany
10 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
a kabin csatlakozóaljzatai


Explanation:
a kabin csatlakozóaljzatai
A socket csatlakozóhüvely is lehetne, de ebben a szövegkörnyezteben (turbina kabinjáról van szó) egyszerűen aljzatnak hívjuk ezeket.

Katalin Horváth McClure
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 215
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?