KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Voting Flame Detector

Hungarian translation: kollektív lángérzékelő


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Voting Flame Detector
Hungarian translation:kollektív lángérzékelő
Entered by: Katalin Horváth McClure

16:17 Apr 30, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / gasturbine
English term or phrase: Voting Flame Detector
Több érzékelő van, és ha azok valamelyike, vagy több érzékel, akkor a meghatározott algoritmus alapján eldől, hogy lesz-e riasztás, vagy nem.
Hogy hívják ezt magyarul?
Szavazó lángérzékelő (nekem ez vicces)?
Katalin Horváth McClure
United States
kollektív lángérzékelő
Explanation:
Ld. pl. itt:
Selected response from:

Andras Malatinszky
Grading comment
Ez jó lesz, köszi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3kollektív lángérzékelőAndras Malatinszky
4kijelölt (kiemelt) lángőr (érzékelő)
Andras Szekany
2tűzirányjező (vagy -jelzős) érzékelő
József Bodonyi


Discussion entries: 5





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
voting flame detector
kollektív lángérzékelő


Explanation:
Ld. pl. itt:


    Reference: http://www.siemens-fsp.hu/Termekek/Tuz/05_Kozpontok-Oltasvez...
Andras Malatinszky
Meets criteria
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ez jó lesz, köszi.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation: elvégre egy szavazás is kollektív! :-)))
27 mins

agree  Judith Kiraly
2 days7 hrs

agree  Attila Bielik: esetleg többutas-többcsatornás lángérzékelő???
4 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
voting flame detector
tűzirányjező (vagy -jelzős) érzékelő


Explanation:
A magyarázatból kiindulva, ez ugrott be.

József Bodonyi
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
Notes to answerer
Asker: Szerintem nincs szó a tűz irányának érzékeléséről. Egy zárt kabinban van a turbina, ott vannak az érzékelők elhelyezve. Azért van ez a rendszer, hogy kivédjék az ok nélküli riasztásokat.


22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
voting flame detector
kijelölt (kiemelt) lángőr (érzékelő)


Explanation:
voting = az, amelyiknek szava, választójoga van - a többi között. Most ezt engedjük (sw), hogy tiltson, stb. A többinek más dolga van, vagy éppen nem engedtük szóhoz őket

Andras Szekany
Hungary
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 459