KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

infinite rotary table

Hungarian translation: fokozatmentes forgóasztal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:infinite rotary table
Hungarian translation:fokozatmentes forgóasztal
Entered by: Katalin Horváth McClure

21:39 Jul 5, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / CMM
English term or phrase: infinite rotary table
Hosszabb neve: infinite-positioning rotary table
Ez attól végtelen, hogy bármilyen elfordulási szögbe beállítható. Az indexable rotary table párja, vagyis gondolom, ellentéte, mert az meghatározott szögpozíciókba állítható. Matematikailag kifejezve, az egyik folytonos tartományban, a másik meg diszkrét értékekkel "dolgozik".
Legalábbis, ha jól értem.

Magyarul hogy nevezzük ezt?
Katalin Horváth McClure
United States
fokzatmentes(en állíthatö) forgóasztal
Explanation:
Ha jól sejtem, nem a szögtartományban különböznek, hanem a tetszőleges állíthatóságban.
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
Köszi, ez tetszik.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4360 fokos forgóasztalxxxdenny
3fokzatmentes(en állíthatö) forgóasztal
Balázs Sudár


Discussion entries: 2





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
360 fokos forgóasztal


Explanation:
Szerintem ez a szokásos magyar kifejezés

xxxdenny
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 123

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Balázs Sudár: Szerintem a léptetési (pozícionálási) lehetőségekben különböznek, vagyis a másik asztal is 360 fokban állítható, csak szakaszolva.
5 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fokzatmentes(en állíthatö) forgóasztal


Explanation:
Ha jól sejtem, nem a szögtartományban különböznek, hanem a tetszőleges állíthatóságban.

Balázs Sudár
Hungary
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 614
Grading comment
Köszi, ez tetszik.