KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

reversible drill

Hungarian translation: irányváltós fúrógép


10:24 Feb 3, 2009
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / reversible drill
English term or phrase: reversible drill
reversible drill with maximum 08/22 drilling range
barkery
Hungarian translation:irányváltós fúrógép
Explanation:
Szerintem ez a pontos megnevezés, a többi inkább körülírás.

http://www.huntraco.hu/termekek/ingersoll/nagyteljesitmenyu_...
http://www.betaonline.hu/?cid=54&sp=100&ep=125
http://betamax.hu/portal/index.php?page=shop.browse&category...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-02-03 13:31:08 GMT)
--------------------------------------------------

A "reversible drill" általában pneumatikus fúrógép (nagyteljesítményű), amit a magyar szerszámkatalógusokban (pneumatikus) irányváltós fúrógépként neveznek meg.

(A teszvesz-en mindenki úgy nevezi meg, ahogy akarja, azt nem lehet alapul venni.)
Selected response from:

Rózsa Parajdi
Grading comment
nagyon szépen köszönöm Mindenkinek aki segíteni próbált. De szerintem is ez a legjobb és legmegfogalmazóbb fordítás.
köszönöm még egyszer és minden jót kívánok.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4irányváltós fúrógép
Rózsa Parajdi
4 +3változtatható/átváltható/megfordítható forgásirányú fúrógép
Attila Hajdu
5oda-vissza forgó fúró
JANOS SAMU
4visszajáratható fúró
Andras Szekany
4fordított irányú forgás
Attila Bielik
3kétirányú fúró
Judith Kiraly


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fordított irányú forgás


Explanation:
csavarok kihajtásához használható

Attila Bielik
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 84

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
változtatható/átváltható/megfordítható forgásirányú fúrógép


Explanation:
8-22 mm-es tokmánnyal

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2009-02-03 10:32:29 GMT)
--------------------------------------------------

Mondjuk ez a 8-22 mm-es tokmány szokatlanul nagy. igen nagy teljesítményű gép lehet... vagy vmi nem stimmel

Attila Hajdu
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 96

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxhollowman
33 mins
  -> Köszi!

agree  Zsuzsa Berenyi: változtatható forgásirányú fúrógép
2 hrs
  -> Köszi!

agree  Iosif JUHASZ
4 hrs
  -> Köszi!

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
oda-vissza forgó fúró


Explanation:
Ezt használhatják csavarok kiszedésére is.


    https://ssl.teszvesz.hu/item531136868_akutek_aksis_furo.html
JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 72

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
visszajáratható fúró


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 459

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
irányváltós fúrógép


Explanation:
Szerintem ez a pontos megnevezés, a többi inkább körülírás.

http://www.huntraco.hu/termekek/ingersoll/nagyteljesitmenyu_...
http://www.betaonline.hu/?cid=54&sp=100&ep=125
http://betamax.hu/portal/index.php?page=shop.browse&category...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2009-02-03 13:31:08 GMT)
--------------------------------------------------

A "reversible drill" általában pneumatikus fúrógép (nagyteljesítményű), amit a magyar szerszámkatalógusokban (pneumatikus) irányváltós fúrógépként neveznek meg.

(A teszvesz-en mindenki úgy nevezi meg, ahogy akarja, azt nem lehet alapul venni.)

Rózsa Parajdi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
nagyon szépen köszönöm Mindenkinek aki segíteni próbált. De szerintem is ez a legjobb és legmegfogalmazóbb fordítás.
köszönöm még egyszer és minden jót kívánok.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Hajdu: Ez szép megoldás, nekem ez tetszik legjobban.
2 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Attila Bielik: egyszerű és pontos
5 hrs
  -> Köszönöm.

agree  xxxhollowman
6 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Zsuzsa Berenyi: szép
18 hrs
  -> Köszönöm.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kétirányú fúró


Explanation:
Még egy javaslat.

Judith Kiraly
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8