KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

sander

Hungarian translation: csiszológép


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sander
Hungarian translation:csiszológép
Entered by: xxxdenny

12:33 Mar 29, 2004
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: sander
Ez valamilyen szerszám?
Kati
csiszológép
Explanation:
Nagyszótár
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4csiszológépxxxdenny
4csiszologep
Elvira Stoianov
3homokszóró (gép, gépkocsi)HalmoforBT


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
csiszológép


Explanation:
Nagyszótár

xxxdenny
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 123

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: a fejemben volt a nagyszótár :-)
2 hrs
  -> nekem is, csak a biztonsa'g kedve'e'rt :)

agree  perke
8 hrs

agree  Mustang
1 day34 mins

agree  IllesSuzi
3 days38 mins

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
csiszologep


Explanation:
a roman foditastol indulva talaltam meg

Elvira Stoianov
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
homokszóró (gép, gépkocsi)


Explanation:
Encarta: sander 2. TRUCK (or truck attachment) THAT SPREADS SAND ON ROADS
A *csiszológép* mellett ez is egy lehetséges megoldás.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 313