KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Palm sander

Hungarian translation: Kézi csiszológép


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Palm sander
Hungarian translation:Kézi csiszológép
Entered by: Orsolya Mance

15:00 Jun 29, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Palm sander
Ez is egy csiszologep, csak egy markolata van, tehet lehetne pl. egykezes, ami egy csomagolason eleg hulyen nezne ki.
Otlet?
Ivan Frankovics
Hungary
kézi csiszoló(gép)?
Explanation:
Selected response from:

Orsolya Mance
United Kingdom
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kézi/mini/egykezes csiszológép
Attila Piróth
3kézi csiszoló(gép)?
Orsolya Mance


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
palm sander
kézi csiszoló(gép)?


Explanation:


Orsolya Mance
United Kingdom
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 7

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
palm sander
kézi/mini/egykezes csiszológép


Explanation:
Ha a kézi csiszológép nem volna jó - mert pl. azt másra már használtad -, akkor lehet mini, de akár egykezes is - nem hangzik igazán rosszul az sem.
A "palmtop" számítógépeket is elsősorban kézi számítógépnek mondják.

Attila Piróth
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 208
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?