KudoZ home » English to Hungarian » Medical: Dentistry

bar segment

Hungarian translation: sínszegmens, sínszakasz


19:34 Jan 11, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry / Fogpótlás
English term or phrase: bar segment
Németül Stegsegment.
Levente Bodrossy Dr.
Hungarian translation:sínszegmens, sínszakasz
Explanation:
Az előző kérdéshez kapcsolódik gondolom, így a "bar" az sín, nem híd.
A hidat angolul is "bridge"-nek hívják, itt nem erről van szó.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Köszönöm szépen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sínszegmens, sínszakasz
Katalin Horváth McClure
4 +1hídtag
Balázs Sudár
2hídszegmens
Beata Kovacs Teslery


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
hídszegmens


Explanation:
szövegkörnyezet nélkül csak tippelni tudok, de a két nyelv alapján talán...

--------------------------------------------------
Note added at 48 perc (2008-01-11 20:22:39 GMT)
--------------------------------------------------

az előző kudoz alapján, és az ott megadott kép segítségével a steg (bar) talán meghatározható, majd annak a része, szegmense lehet ez a kifejezés.

Beata Kovacs Teslery
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
hídtag


Explanation:
A hídtag a fogpótlásnak az a része, amely nem fogon vagy implantátumon nyugszik, hanem mintegy áthidalja a hiányzó fogat. Hídnak nevezzük a korona és a hídtag együttesét.

Balázs Sudár
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk
14 hrs
  -> Köszönöm!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sínszegmens, sínszakasz


Explanation:
Az előző kérdéshez kapcsolódik gondolom, így a "bar" az sín, nem híd.
A hidat angolul is "bridge"-nek hívják, itt nem erről van szó.

Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm szépen!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Balázs Sudár: Bride és bar elnevezést egyaránt találsz, de most tényleg nem erről lehet szó.
1 hr