KudoZ home » English to Hungarian » Medical: Instruments

low perfusion

Hungarian translation: elégtelen keringés


09:58 Sep 4, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / pulzoximéter
English term or phrase: low perfusion
Az elküldött TM-ben gyenge perfúzióként szerepel. Nem lenne helyesebb alacsony perfúziós nyomásnak fordítani? (ujjra csíptethető pulzoximéter mérési pontosságát károsan befolyásoló tényezők között szerepel)
Balázs Sudár
Hungary
Hungarian translation:elégtelen keringés
Explanation:
szerintem...
Selected response from:

Attila Bielik
Hungary
Grading comment
Úgy érzem, mindegyik jó, ezt választottam. Köszönöm mindenkinek a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1elégtelen keringés
Attila Bielik
4csökkent perfúzióSandor Hargittai
4rossz keringési viszonyok
Krisztina Varga, MD


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rossz keringési viszonyok


Explanation:
Ez egyszerűen csak arra vonatkozik, hogy rossz a terület vérellátása, ilyenkor a mérési pontosság is rosszabb

Krisztina Varga, MD
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
elégtelen keringés


Explanation:
szerintem...

Attila Bielik
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Úgy érzem, mindegyik jó, ezt választottam. Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxhollowman
8 hrs

1 day9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
csökkent perfúzió


Explanation:
magyarul így mondják

Sandor Hargittai
Native speaker of: Native in HungarianHungarian