KudoZ home » English to Hungarian » Medical: Instruments

non-transport (nontransport)

Hungarian translation: helyhez kötött


12:52 Mar 11, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: non-transport (nontransport)
"...functions during non-transport monitoring."

Orvosi műszer, ágymelletti megfigyelést végez. Orvosi szóval hogy kell mondani, hogy "non-transport"? Esetleg nyugalmi állapot? Nem hangzik jól, de nem tudok hirtelen mást.
SZM
Hungarian translation:helyhez kötött
Explanation:
Az "ágyhoz kötött" nem jó, azt csak betegre használnám, de a helyhez kötött talán megfelelő lesz.
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
Köszönöm, ez lesz a jó.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1helyhez kötött
Attila Piróth
4nyugalmi állapotban történőAquila Aurata


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
helyhez kötött


Explanation:
Az "ágyhoz kötött" nem jó, azt csak betegre használnám, de a helyhez kötött talán megfelelő lesz.

Attila Piróth
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 70
Grading comment
Köszönöm, ez lesz a jó.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar: esetleg: szállításon kívüli?
53 mins
  -> Adott szövegkörnyezetben nagyon is elképzelhető.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nyugalmi állapotban történő


Explanation:
Nem tudom az orvosi szakkifejezést, de valószínűleg arról van szó, hogy nem a mentőben (szállítás közben) történik a figyelés/mérés, hanem a kórházban, klinikán.

Aquila Aurata
Native speaker of: Native in HungarianHungarian