KudoZ home » English to Hungarian » Medical: Instruments

systolic search

Hungarian translation: szisztolés keresés


14:23 Mar 11, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: systolic search
...mean arterial pressure and systolic search...
szisztolés-ként mondható magyarul is?
SZM
Hungarian translation:szisztolés keresés
Explanation:
Én se értek hozzá, de szerintem az artériás vérnyomás középértékének és a szisztolénak a kereséséről van szó
Selected response from:

Eva Blanar
Hungary
Grading comment
Köszönöm, ennél maradtam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1szisztolés keresés
Eva Blanar
4automatikus szisztolés nyomás keresöxxxdenny
3szisztolésAquila Aurata


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szisztolés


Explanation:
Ez a helyes a 'systolic'-ra, de nem értem, hogy mit keres utána a 'search'. Hogy hangzik a teljes mondat?

Aquila Aurata
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automatikus szisztolés nyomás keresö


Explanation:
automatikus vérnyomásmérök funkciója

xxxdenny
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 39

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
szisztolés keresés


Explanation:
Én se értek hozzá, de szerintem az artériás vérnyomás középértékének és a szisztolénak a kereséséről van szó

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm, ennél maradtam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi: Ez az!
48 mins