KudoZ home » English to Hungarian » Medical: Instruments

centering sleeves and canal plugs

Hungarian translation: központosító hüvelyek és csatorna-dugók


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:centering sleeves and canal plugs
Hungarian translation:központosító hüvelyek és csatorna-dugók
Entered by: HalmoforBT

15:21 Dec 8, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: centering sleeves and canal plugs
Az alkotóelemek forma és méret szempontjából széles választéka mind első beültetésre, mind cserére alkalmas. Speciális komponensek is kaphatóak, ilyenek: acetabuláris csavarok, "centering sleeves and canal plugs".

Nagyon köszi előre is!
Jozsef Gal
központosító hüvelyek és csatorna-dugók
Explanation:
Szótárazás elég
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
köszi szépen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2központosító hüvelyek és csatorna-dugókHalmoforBT
3bemero (pontosito) zsakok es csatorna tomitokCsilla Adam


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bemero (pontosito) zsakok es csatorna tomitok


Explanation:
Nem sok magyar nyelvu leirast talaltam a neten, ezert csak a leheto leghelyesebbnek itelt foritassal tudok szolgalni, nem vagyok tulsagosan biztos benne, hogy igy hasznaljak. Nezz szet itt, hatha talalsz jobb forditast, ami esetleg mar hasznalatban is van az ortopedia implantatumok kozott Magyarorszagon.

http://orvosimuszer.lap.hu/

Csilla Adam
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
központosító hüvelyek és csatorna-dugók


Explanation:
Szótárazás elég

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 87
Grading comment
köszi szépen.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Laszlo David:
20 hrs
  -> köszönöm

agree  xxxHungi
23 hrs
  -> köszönöm