KudoZ home » English to Hungarian » Medical: Pharmaceuticals

case report form

Hungarian translation: adatlap


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:case report form (CRF)
Hungarian translation:adatlap
Entered by: JANOS SAMU

09:38 Apr 1, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / Klinikai vizsgálat
English term or phrase: case report form
A klinikai vizsgálat keretében elvégzett egyes kezelésekerők készült jegyzőkönyv - de hogy hívjuk pontosan magyarul?
Levente Bodrossy Dr.
adatlap
Explanation:
Én is sokat gondolkodtam rajta, míg kb. két éve meg nem kaptam az OGYI definícióit. Viszont ezt a hivatalos neve. Lásd a hivatkozásban szereplő referenciákban is. Néha CRF adatlapnak is hívják, de a Magyarországon tervezett nyomtatványokon már csak ADATLAP szerepel.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Köszönöm szépen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3adatlap
JANOS SAMU
4esetjelentési űrlap
Janos Fazakas


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
adatlap


Explanation:
Én is sokat gondolkodtam rajta, míg kb. két éve meg nem kaptam az OGYI definícióit. Viszont ezt a hivatalos neve. Lásd a hivatkozásban szereplő referenciákban is. Néha CRF adatlapnak is hívják, de a Magyarországon tervezett nyomtatványokon már csak ADATLAP szerepel.


    Reference: http://www.iif.hu/~lak13164/home/download/cikkek/kfgy-spring...
    Reference: http://xenia.sote.hu/depts/pharmacology/gcp/lengyel_gcp07_2....
JANOS SAMU
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 92
Grading comment
Köszönöm szépen!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy
4 hrs

agree  ilaszlo
7 hrs

agree  Elizabeth Rudin
4 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
esetjelentési űrlap


Explanation:
Ennyi.

Janos Fazakas
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian