KudoZ home » English to Hungarian » Medical: Pharmaceuticals

access flow rate

Hungarian translation: áramlási sebesség a hozzáférési pontban


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:access flow rate
Hungarian translation:áramlási sebesség a hozzáférési pontban
Entered by: Katalin Szilárd

13:42 Apr 3, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: access flow rate
access flow rate in the fistula

bemeneti áramlási sebesség?
Katalin Szilárd
Hungary
ld. alább
Explanation:
Ha jól gondolom, a másik kérdést is figyelembe véve, valamilyen dialízis anyagot fordítasz. Akkor ez itt a hozzáférési pontban (access) a fecskendőben mérhető áramlási sebességre vonatkozik.
Selected response from:

Levente Bodrossy Dr.
Grading comment
Nagyon köszönöm! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ld. alább
Levente Bodrossy Dr.
4 +1beáramlás sebességexxxdenny


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
beáramlás sebessége


Explanation:
azt hiszem...

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy
17 hrs

51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ld. alább


Explanation:
Ha jól gondolom, a másik kérdést is figyelembe véve, valamilyen dialízis anyagot fordítasz. Akkor ez itt a hozzáférési pontban (access) a fecskendőben mérhető áramlási sebességre vonatkozik.

Levente Bodrossy Dr.
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 56
Grading comment
Nagyon köszönöm! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy
17 hrs