KudoZ home » English to Hungarian » Medical

wound breakdown

Hungarian translation: a seb szétválása (sebszétválás)


12:32 Mar 5, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Medical
English term or phrase: wound breakdown
sebészeti beavatkozás egyik lehetséges szövődménye

Bocs ezért a sok orvosi kérdésért, de képtelen vagyok beszerezni egy angol-magyar orvosi szótárat.
Csaba Ban
Hungary
Hungarian translation:a seb szétválása (sebszétválás)
Explanation:
A korábban említett szakember mondta.
Selected response from:

Katalin Radnóti
Grading comment
köszi újra.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1A seb szétnyílása
Attila Piróth
4a seb szétválása (sebszétválás)Katalin Radnóti


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a seb szétválása (sebszétválás)


Explanation:
A korábban említett szakember mondta.

Katalin Radnóti
PRO pts in pair: 12
Grading comment
köszi újra.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
A seb szétnyílása


Explanation:
Egy seb aligha tud szétválni; sokkal inkább szétnyílik.
Szóba jön egy olyan megoldás is, ami – stílszerűen - a varrat szétnyílásával operál.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-05 14:13:16 (GMT)
--------------------------------------------------

Bocs, varrat helyett heget akartam írni.

Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2671

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  davidoff: avagy a seb kifakadása, amcsi orvos barátom definiciója szerint ez akkor következik be amikor a gyógyulófélben levő sebben, seb alatt genny termelődik, aztán egyszerre csak kidobja magát....mit szóltok?
17 hrs