KudoZ home » English to Hungarian » Medical (general)

senior family doctor

Hungarian translation: vezető háziorvos


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:senior family doctor
Hungarian translation:vezető háziorvos
Entered by: MajorBalint

17:49 Sep 2, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: senior family doctor
Egy cikk szerzőjének neve alatt szerepel a beosztása/fokozata: senior family doctor.
Ennek mi lehet a magyar megfelelője?
Segítségüket előre is köszönöm:

Major Bálint
MajorBalint
vezető háziorvos
Explanation:
"A vezető háziorvos felelős a praxis hatásos és hatékony működéséért, a működésre vonatkozó szabályozók betartásáért, valamint a partnerekkel történő kapcsolattartásért." (Eü.Minisztérium, Háziorvosi ellátási standardok kézikönyve)
Selected response from:

zmarta
Grading comment
Köszönöm az összes segítséget!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vezető háziorvoszmarta
4családi főorvos
Zoltan Bartok
4vezető családorvosAndras Malatinszky


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vezető családorvos


Explanation:


Andras Malatinszky
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
családi főorvos


Explanation:
házi főorvos, vezető háziorvos, stb.

Zoltan Bartok
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vezető háziorvos


Explanation:
"A vezető háziorvos felelős a praxis hatásos és hatékony működéséért, a működésre vonatkozó szabályozók betartásáért, valamint a partnerekkel történő kapcsolattartásért." (Eü.Minisztérium, Háziorvosi ellátási standardok kézikönyve)


    Reference: http://66.102.9.104/search?q=cache:03PRko4Gi3kJ:www.eum.hu/l...
zmarta
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm az összes segítséget!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mvizkelety
7 hrs