KudoZ home » English to Hungarian » Medical (general)

incorporated by reference herein

Hungarian translation: hivatkozásképpen e megbízásnak részét alkotó


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:incorporated by reference herein
Hungarian translation:hivatkozásképpen e megbízásnak részét alkotó
Entered by: Janos Fazakas

08:59 Feb 17, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / CRO
English term or phrase: incorporated by reference herein
Szövegkörnyezet: "XXX empowers CRO to sign this Agreement on behalf of XXX and to perform other matters set forth in the Power of Attorney attached hereto as Exhibit D and incorporated by reference herein.
Az egész elég kacifántos, de a végét egyszerűen nem értem.
Janos Fazakas
hivatkozásképpen e megbízásnak részét alkotó
Explanation:
"XXX empowers CRO to sign this Agreement on behalf of XXX and to perform other matters set forth in the Power of Attorney attached hereto as Exhibit D and incorporated by reference herein.
A/Az XXX ezennel felhatalmazza az SzKSz-t, hogy a/az XXX megbízásából írja alá ezt a megállapodást, hogy a D mellékletként becsatolt, s hívatkozásképpen e megbízásnak részét alkotó meghatalmazásban rögzített egyéb feladatokat elvégezze.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Mindenkinek nagyok köszönöm a segítséget
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1hivatkozás útján részét képező
ilaszlo
5hivatkozásképpen e megbízásnak részét alkotó
JANOS SAMU


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
hivatkozásképpen e megbízásnak részét alkotó


Explanation:
"XXX empowers CRO to sign this Agreement on behalf of XXX and to perform other matters set forth in the Power of Attorney attached hereto as Exhibit D and incorporated by reference herein.
A/Az XXX ezennel felhatalmazza az SzKSz-t, hogy a/az XXX megbízásából írja alá ezt a megállapodást, hogy a D mellékletként becsatolt, s hívatkozásképpen e megbízásnak részét alkotó meghatalmazásban rögzített egyéb feladatokat elvégezze.

JANOS SAMU
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 98
Grading comment
Mindenkinek nagyok köszönöm a segítséget

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
hivatkozás útján részét képező


Explanation:
"...D mellékletként a jelen Megállapodáshoz csatolt, valamint - hivatkozás útján - annak részét képező Meghatalmazás..."

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-02-17 12:42:09 GMT)
--------------------------------------------------

Egy kis korrekció: "... csatolt és..."


    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:1r2xHhO3fh8J:www.msemea...
ilaszlo
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana
15 hrs