KudoZ home » English to Hungarian » Medical (general)

BiolD

Hungarian translation: ld. alább


07:23 Sep 15, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: BiolD
Egy orvosi témájú cikk szerzőjének neve után szerepel, így:
Christian GUILLEMINAULT, MD, BiolD

Hogyan fordítandó?
András Tóth
Hungarian translation:ld. alább
Explanation:
Az egyértelmű, hogy biológiai doktorátusra vonatkozik, lásd a szakmai önéletrajzát:
http://med.stanford.edu/profiles/viewCV?facultyId=3994&name=...

Nem tudom eldönteni az önéletrajzból (már csak a francia nyelv miatt sem), hogy biológiából is szerzett egy Ph.D.-t, és csak meg akarja különböztetni az orvositól, vagy valóban nagydoktori (tudományok doktora) címet szerzett. A kora, publikációi és egyéb kitüntetések alapján a második is elképzelhető.
http://med.stanford.edu/profiles/frdActionServlet?choiceId=f...

Én meghagynám a BiolD-t, hacsak nem találsz valahol egyértelmű választ.
Selected response from:

Levente Bodrossy Dr.
Grading comment
Köszönöm a segítséget, végül is meghagytam, ahogy volt.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4valószínűleg okleveles doktort akar jelenteni vagy pedig okleveles szakembert valamilyen szakágbanReka Benedek
3ld. alább
Levente Bodrossy Dr.


Discussion entries: 2





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
biold
ld. alább


Explanation:
Az egyértelmű, hogy biológiai doktorátusra vonatkozik, lásd a szakmai önéletrajzát:
http://med.stanford.edu/profiles/viewCV?facultyId=3994&name=...

Nem tudom eldönteni az önéletrajzból (már csak a francia nyelv miatt sem), hogy biológiából is szerzett egy Ph.D.-t, és csak meg akarja különböztetni az orvositól, vagy valóban nagydoktori (tudományok doktora) címet szerzett. A kora, publikációi és egyéb kitüntetések alapján a második is elképzelhető.
http://med.stanford.edu/profiles/frdActionServlet?choiceId=f...

Én meghagynám a BiolD-t, hacsak nem találsz valahol egyértelmű választ.

Levente Bodrossy Dr.
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Köszönöm a segítséget, végül is meghagytam, ahogy volt.

2 days23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
biold
valószínűleg okleveles doktort akar jelenteni vagy pedig okleveles szakembert valamilyen szakágban


Explanation:
L.D.S. -- szájsebész szakorvos (Licentiate in Dental Surgery)

hasonló eset

Reka Benedek
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian