KudoZ home » English to Hungarian » Medical (general)

time-stamped

Hungarian translation: időbélyegzővel/időbélyeggel ellátott


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:time-stamped
Hungarian translation:időbélyegzővel/időbélyeggel ellátott
Entered by: Dora Miklody

21:17 Oct 30, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / táblázat
English term or phrase: time-stamped
A table appears showing time-stamped parameter data.
Dora Miklody
Hungary
időbélyegzővel/időbélyeggel ellátott
Explanation:
Megjelenik egy időbélyegzővel/időbélyeggel ellátott paraméteradatokat tartalmazó táblázat.
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5időbélyegzővel/időbélyeggel ellátott
Attila Piróth
5 +2időpecséttel ellátottnovist


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
időbélyegzővel/időbélyeggel ellátott


Explanation:
Megjelenik egy időbélyegzővel/időbélyeggel ellátott paraméteradatokat tartalmazó táblázat.


Attila Piróth
France
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Péter Tófalvi: csak időbélyeg. a bélyegző az eszköz. http://www.google.hu/search?q=időbélyeg&sourceid=navclient-f...
1 min

agree  Attila Hajdu
9 mins

agree  Katalin Horváth McClure
45 mins

agree  Erzsébet Czopyk
1 hr

agree  ValtBt
7 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
időpecséttel ellátott


Explanation:
Azaz olyan információval van ellátva, mely hitelesen bizonyítja, hogy az adat mikori (mikor lett bevive).

--------------------------------------------------
Note added at 9 perc (2007-10-30 21:26:56 GMT)
--------------------------------------------------

A proz.com időbélyegzője azt mutatja, 1 perccel leelőztek... :-)

novist
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 49

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Péter Tófalvi: ez is jó. 1 perccel késtél! Erre is van google: http://www.google.hu/search?q=időpecsét&sourceid=navclient-f...
1 min

agree  Erzsébet Czopyk
1 hr