KudoZ home » English to Hungarian » Medical (general)

nonspecific minor illness

Hungarian translation: enyhébb, jellegtelen tünetek


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nonspecific minor illness
Hungarian translation:enyhébb, jellegtelen tünetek
Entered by: dr. Imre Körmöczi

15:24 Jan 17, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / tünetek
English term or phrase: nonspecific minor illness
gyermekbénulás egyik tüneteként szerepel
Dora Miklody
Hungary
nem specifikus kisebb betegség
Explanation:
Olyan kisebb betegség, amelynek tünetei nem különösebben jellegzetesek.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-01-17 15:50:24 GMT)
--------------------------------------------------

Több más elváltozás is előidézhet nem specifikus tüneteket, pl. valamely hormon szintjének változása. Ezek a tünetek jelzik ugyan, hogy valami nincs rendben a szervezetben, de a tünetegyüttes nem jellemző (nem specifikus) egyetlen konkrét betegségre sem.

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-01-17 15:51:56 GMT)
--------------------------------------------------

Ez inkább egy ilyen gumifogalom, sok mindent bele lehet tuszkolni.
Selected response from:

dr. Imre Körmöczi
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3enyhébb, jellegtelen tünetek
Krisztina Varga, MD
4nem specifikus kisebb betegség
dr. Imre Körmöczi


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nem specifikus kisebb betegség


Explanation:
Olyan kisebb betegség, amelynek tünetei nem különösebben jellegzetesek.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2008-01-17 15:50:24 GMT)
--------------------------------------------------

Több más elváltozás is előidézhet nem specifikus tüneteket, pl. valamely hormon szintjének változása. Ezek a tünetek jelzik ugyan, hogy valami nincs rendben a szervezetben, de a tünetegyüttes nem jellemző (nem specifikus) egyetlen konkrét betegségre sem.

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2008-01-17 15:51:56 GMT)
--------------------------------------------------

Ez inkább egy ilyen gumifogalom, sok mindent bele lehet tuszkolni.

dr. Imre Körmöczi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 16

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
enyhébb, jellegtelen tünetek


Explanation:
Nem szerencsés betegségnek fordítani, mert ez nem külön entitás, a gyermekbénulás az elsődleges betegség, ez okozza a tüneteket.

Krisztina Varga, MD
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 84

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dr. Imre Körmöczi: Igaz.
16 mins

agree  Beata Kovacs Teslery
3 hrs

agree  Bernadett Trabert
14 hrs