KudoZ home » English to Hungarian » Medical (general)

treatment naive

Hungarian translation: korábban még nem kezelt (beteg)


04:19 Jul 2, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: treatment naive
It is not known whether the success rate of the 2 treatments would have been greater had the patients recruited all been previous treatment naïve, nor whether the trend would have been similar when comparing the 2 treatments.
azt akarja mondani, hogy jobb lett volna, ha a vizsgálat előtt egyik beteg sem kapott volna semmilyen kezelést? (Egy rákgyógyszerről van szó)
Dora Miklody
Hungary
Hungarian translation:korábban még nem kezelt (beteg)
Explanation:
Igen, azt jelenti, hogy nem tudjuk, hogy jobb eredményt lehetett volna-e elérni, ha csak olyan betegeket vontak volna be a vizsgálatba, akiket előzőleg még nem kezeltek.
Selected response from:

Krisztina Varga, MD
Hungary
Grading comment
mivel erről a válaszról kaptam meg előbb az értesítést, ide adom a pontokat.
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5korábban még nem kezelt
dr. Imre Körmöczi
5korábban még nem kezelt (beteg)
Krisztina Varga, MD


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
korábban még nem kezelt (beteg)


Explanation:
Igen, azt jelenti, hogy nem tudjuk, hogy jobb eredményt lehetett volna-e elérni, ha csak olyan betegeket vontak volna be a vizsgálatba, akiket előzőleg még nem kezeltek.

Krisztina Varga, MD
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 84
Grading comment
mivel erről a válaszról kaptam meg előbb az értesítést, ide adom a pontokat.
Köszönöm!

6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
korábban még nem kezelt


Explanation:
Igen.

dr. Imre Körmöczi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 16