KudoZ home » English to Hungarian » Medical (general)

impairment of cardiac conduction

Hungarian translation: ingerületvezetési zavar


09:59 Aug 25, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / cardiology
English term or phrase: impairment of cardiac conduction
(az AV ingervezetésen kívül van ott valami más vezetés is?)
Margaret Kolter
Hungarian translation:ingerületvezetési zavar
Explanation:
Vezetési zavarok lehetnek az ingerületvezetés lassulása vagy teljes blokkolódása. Látni kellene a szövegkörnyezetet.
Selected response from:

Sandor Hargittai
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ingerületvezetés károsodása
Katalin Szilárd
4ingerületvezetési zavarSandor Hargittai


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ingerületvezetés károsodása


Explanation:
Hiányzik a szövegkörnyezet, ezért a kérdésed számomra nem teljesen egyértelmű. ha meg tudnád adni a teljes mondatot, könnyebb lenne értelmezni a kérdést.


    Reference: http://www.elet2.sote.hu/Jegyzetek/Magyar/200708/szivelfiz.p...
Katalin Szilárd
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 313
Notes to answerer
Asker: Köszi a gyors választ. A szövegkörnyezet egy felsorolás bizonyos lehetséges szövődményekkel. Semmi több


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  István Hirsch: Több helyen így van, angol-magyar szövegben.
34 mins
  -> Köszönöm!

agree  DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
43 mins
  -> Köszönöm!

agree  Dora Miklody
1 hr
  -> Köszönöm!

agree  Attila Hajdu: a szív ingerületvezető rendszerének károsodása
5 hrs
  -> Köszönöm! Igen erről van szó. :) Bár ha felsorolásként szerepel, akkor talán érdemesebb a rövid verziót használni.

1 day6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ingerületvezetési zavar


Explanation:
Vezetési zavarok lehetnek az ingerületvezetés lassulása vagy teljes blokkolódása. Látni kellene a szövegkörnyezetet.

Sandor Hargittai
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4